mandag 14. oktober 2013

Danse eventyr!!

Det siste året har jeg ikke gjort noe særligt utenfor husets vegger, så i helgen tok jeg med mine ørepropper for å se på en danse konkuranse i Freestyle. 
Det er min nest eldste bonus søster som konkurerer (i bla free style,disco,).
 Det er så gøy å se på, hun er så flink!
I mai fikk hun førsteplass i NM i sin klasse champ 16-18år, å hun har vært både i EM (sverige) og VM (tyskland) i  år. Kan ikke annet en å være veldig stolt!! 
Her er jentene på plass for EM i örebro Sverige 2013
Men det har jo sin pris, det danses ca to konkuranser i måneden å jeg har pleid å være med å se på.  I år har jeg bare vært med å sett på to stykker totalt. For selv om jeg syns det er gøy, så er høy musikk og blinkende lys ikke akkurat det beste jeg kan utsette meg for. Det må planlegges godt med hvile både før og etter. Men jeg ska si jeg kjenner det godt at jeg har vært ute på vift,føles som jeg har vært på tidenes fyllefest den i en uke el to når jeg i virkligheten har vært 3,5time på konkuranse.
 Det blir helt enkelt en prioriterings overveielse som allt annet i ME-livet.
Å se lillesøster i dansekonkuranse er helt klart vært det, en gang iblant ;)

Bilder og videoklipp fra helgens konkuranse.

http://www.rb.no/russ/dansejentene/article6918567.ece

http://www.rb.no/russ/dansejentene/article6918501.ece


Til neste gang :)


Det ble andre plass i lørdagens konkuranse.


2Dance sin klubb maskot.


Flott jente klar for
EM 2013
Husker ikke helt når dette er tatt.
 Men ville bare vise noen av alle fine draktene.

Ingen kommentarer: