lørdag 10. januar 2009

Så var det pån igjen..

Ja det tok ikke mange dager før jeg ble syk etter jeg kom hjem fra sv men sovinga har fungert ganske bra selv om jeg har spist mine tabl før legging, jeg er fortsatt i litt uggen form å nå er sovinga bare ønsketenkning igjen..
Jeg skulle legge meg litt tidligt igår, så kl22 gikk medicinen ner og sovnet ganske fort men gleden av dømmeland skulle være kortvarig kl02 hadde jeg tydeligvis sovet ferdig, å ta mere mediciner var jo ikke et alternativ siden jeg allerede tatt maks dose:(
Så nå sitter jeg i halv søvne foran tvn å håper å få slappe av litt..

Før jul sendte jeg julekort til tanta mi på pappas side som jeg ikke kan huske å ha sett før, jeg var vel kanskje 2-3år når hun såg meg sist..
Igår fikk jeg brev og bilder fra henne, ble så gla.
Det er så spennende og få kontakt me fam oxå på pappas side, nå gleder jeg meg bare til og reise til bergen å møte alle jeg har fått kontakt med det siste året.
Føles som omjeg har et spennende år foran meg;)

Til neste gang;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjenare! Kul att du kikade in på min blogg. Ha det gott kram!

Anita sa...

Måtte jo det;)Gøy å se deg igjen er en nydelig sønn du har!!
kram