tirsdag 6. januar 2009

Endelig hjemme igjen!!


Igår gikk turen hjem igjen etter 14 koselige dager i linköping.
Tog reisen startet bra og underhållende, var en litt små forvirret man som satte seg ned ved siden av meg han ventet utåligt på konduktøren siden han mente han hadde hoppet på feil tog, men det var ikke tilfelle det var kameraten hans som ikke kommet seg på toget litt nedtur siden det var han som sto igjen i linkøping som hadde biljettene.. så det endte me at han som kommet på riktigt tog hoppet av og reiste tilbake til linköping..
I katrineholm var det tog bytte, heldivis skulle oslo toget komme på samme perrong som jeg hoppet av på vilket var en lettelse siden jeg hadde en hel del og bære på..
45min forseint kom endelig toget som var så dårligt merka me vogn nr at man ikke visste vilken vogn jeg hoppet på å det var dessverre feil vogn så det tok sin tid og finne plassen..
Under tidens gang ble vi bare mer og mer forsinket men klarte og ta det igjen på slutten..
kl21 ble jeg hentet i lillestrøm av lill så jeg slapp å ta bussen;)
vel hjemme var det litt mat og så senga..
Sov ganske lenge idag spiste litt mat og sov litt til, dessverre så håller jeg på og bli syk nå ikke helt uventet men så kjipt..
Ska sove nå for imorgen må jeg ringe nav har ikke fått noe svar ang rehabliterings pengene som gikk ut i dec og ikke fått noe nytt svar.. må si jeg er litt bekymret:(

Til neste gang;)

Ingen kommentarer: