fredag 11. oktober 2013

Tidsfordriv!

Jeg har aldrig hatt fine negler, å jeg fikk aldrig noen lengde på dem før jeg bet dem av igjen. Men for 4-5 år siden så sluttet jeg plutselig å bite, det var ikke noe jeg bestemte meg for det bare ble sånn :)
Nå har jeg blitt mer opptatt av å ha lange fine negler, å heldigvis så klarer jeg å ha dem lange uten at dem knekker men det kommer ikke gratis.
Det krever ikke så mye, men ca 5-10min vær dag å en dag i uka så blir det litt mer nøye så da bruker jeg runt 20min.


Produkene jeg bruker vær uke.


  • To til tre ganger om dagen smører jeg in hendene, jeg maserer in litt ekstra krem runt negelbåndene for at dem ska hålle seg myke. 
  • Morgen å kveld vasker jeg hendene i lunka vann, tar litt såpe på negelbørsten å børster over under å på sidene tils jeg syns dem ser rene ut.
  • Etter at dem har tørket ordentligt så smører jeg på litt olje på negeln og neglebåndet dette gjør jeg også morgen å kveld.
  • Trind(nail repair) bruker jeg to ganger i uka, denne gir negeln ekstre styrke.
  • Den blå flaska fra Depend(neglebånds fjerner) bruker jeg bare en gang i uka, jeg legger den på neglene å da den har små korn i seg så renser den bort gammel hud når jeg maserer den in i negeln og neglebåndet. 
Den dagen jeg bruker litt lengre tid

Tar av lakk som sitter på
Har neglene litt i bløt for å myke opp neglebåndene.
Bruker børsten for å rense å vaske dem.
Tar på håndkrem å lar det trekke in. 
Legger på litt olje, lar det trekke in å tørke
Legger på et lag med Nail repair for å styrke neglene

Nå er neglene dine klare for en ny uke!!
Lykke til!


Her er lengden som jeg bruker å ha på mine negler.


Til neste gang :)



  

Ingen kommentarer: