mandag 7. oktober 2013

Skal, skall ikke...

Lurer på om jeg ska klippe håret..
Jeg mister i perioder mye hår, å har ekstremt følsom hodebunn. Det er ren tortyr å vaske og kamme det, om jeg er ute å det blåser så har jeg bare lyst å skrike for uansett hva jeg prøver så gjør allt ont.
Dette er spesielt når jeg har mine "dårlige perioder, men siden dem har vært i flertall det siste året så begynner håret å bli ganske tynnt, om det bare er jeg som føler det el om det faktis syns vet jeg ikke. Men jeg har begynnt å tenke på om jeg kanskje ska klippe meg, ikke helt kort men til skuldrene el litt kortere..
Tingen er bare det at jeg liker meg veldigt med langt hår, behøver ikke å ordne med det annet en å ha en strikk tilgjenglig å det passer meg veldig bra :)
 Jeg var hos legen forrige uka for å  kontrollere at det ikke er noe mangler i kroppen som foreksempel B12 mangel eller noe med stoffskiftet, da dette kunne være en grunn til at jeg mister så mye hår.
Jeg ska evt  begynne på B12 sprøyter igjen for å se om det kan hjelpe, men legen trodde dette "bare" var en ME-ting som vi ikke får gjort noe med. Som vanligt!!
Får vente og se hva som skjer..

Til neste gang :)

Ingen kommentarer: