onsdag 16. oktober 2013

Er det muligt?!?

Jeg har som en innebygd klokke i meg som gjør at som oftest har veldigt vanskeligt å sovne når jeg vet at jeg må opp før kl 10 dagen etter.
Så det finns ikke noe verre en at når man for en gangs skylld sover bra ut på morrakvisten så ringen klokka for akkurat den dagen har man avtaler og må opp, idag var det en sånn dag for meg men set var bare å bite sammen for idag har jeg vært på siste kurs dagen med mindfullness.
Jeg hadde aldrig startet på et sånt her kurs selv, men når Nav ordnet det å ville at jeg skulle prøve så tenkte jeg hvorfor ikke.. Det har vært helt ok, jeg har fått noen tips på hvordan jeg lettere ska klare å slappe av, å dette har jeg startet å bruke av og til på kvelden før jeg ska sove.
 Men jeg tror ikke på det som noen mirakelkur som plutselig ska gjøre meg frisk. Men på sikt håper jeg det kan være med å øke livskvaliteten, Kanskje jeg en vakker dag orker dusje,lage mat å hente posten på samme dag!?
Nå er jeg iallafall glad at det er ferdig så jeg kan ha 100% fokus på å slappe av å slippe stressen av at jeg må ut å må prestere, jeg behøver helt enkelt ikke planlegge absolutt allt men heller ta dagene som dem kommer!
Nå må jeg ta et par timer på øyet.
Ha en fortsatt fin dag!

Til neste gang :)

Ingen kommentarer: