tirsdag 15. oktober 2013

Morgen stund..

Er tull igrunn..

Det er virkeligt frustrerende når man ikke klarer å sovne på kvelden.
 Igår la jeg meg ca21:30, jeg var trøtt som en strømpe å øynene gikk i kors men det betyr jo ikke at man ska få sovne.. Klokka 01 såg jeg på mobilen en siste gang før jeg endelig fikk komme in i drømmeland, men du ska tro fortvilelsen var stor når jeg våkner 4:30 å ikke klarer å sovne igjen..
Det resulterte i en liten tur i mørkret å når jeg kom hjem igjen kunne jeg krype opp i sofan å under dyna med litt varm sjokolade å krem. mmm så gott det var.
Du kanskje tenker, å så deiligt å få litt tid for seg selv å kunne nyte stillheten?!? Men nei egentlig ikke for med tanke på at jeg bor alene så har jeg det alltid stille runt meg uansett om det er natt eller dag.
Men det var iallafall deiligt å gå en liten tur når det var mørkt å stille, for jeg behøvde verken ørepropper el solbriller ;)

God Morgen!!

Tenk ikke formye framover eller bakover men lev her og nå idag!!
Håper du får en toppen dag på alle måter.


Til neste gang :)

Ingen kommentarer: