mandag 23. september 2013

Ren mat!

Sitter å prøver finne på hva jeg ska lage for mat denne uka. Jeg er en av de veldigt heldige som ikke har noe mat allergier som jeg vet om ;)
Men i det siste så har jeg prøved å bli litt mer bevist på hva jeg spiser med tanke på at det er så mye E-stoffer og smaksforserkere i maten vi spiser.
 Jeg er ikke slavisk på dette men jeg merker veldig godt at formen blir bedre å jeg får mindre smerter de ukene jeg er nøye, det er spesielt E420-460 som jeg prøver å unngå.
 Helt i starten når jeg skulle prøve dette var jeg ekstremt nøye, jeg levde på hjemmelaga suppe,wook og smoothie i 10 dager, å forskjellen var stor fra å ha migrene lignende hodepine vær dag så kan jeg faktis ha en til tre dager i uka uten hodepine.
Men nå er maten litt mer variert, å siden det tar litt lengre tid og krever planlegging så er det dette jeg bruker å gjøre når jeg har gode dager så når de dårlige dagene kommer så er det bare å ta det ut av frysen.
Denne uken tenkte jeg prøve meg på å lage fiskesuppe noe jeg aldrig har gjort før så ska hålle dere oppdatert på hvordan det går :)


Til neste gang :)




Ingen kommentarer: