onsdag 25. september 2013

Fiske uke!


Etter et par timers søvn mitt på dagen tok jeg fatt på ukas mat mål.
Planen var å prøve å lage fiske suppe, men siden jeg ikke fikk tak i fiskehode og fiskebein (for å lage fiskekraft) på butikken igår så får jeg ta det en annen dag. Isteden ble det fiskekaker, dem smakte helt ok for å være første gangen men jeg ska nok følge oppskriften litt bedre neste gang hehe.. Jeg syns selv at det ble litt formye gressløk så neste gang blir det nok uten el at jeg kutter det ned betraktligt..

Gir meg selv karakter godkjent -, med plass
for forbedring til neste gang :)


Fiskekaker med litt for mye gressløk i.

Oppskriften jeg brukte er:

2.5
TS
1.5
SS
1
DL
1
DL
3
SS

 Jeg syns selv at det ble litt formye gressløk så neste gang blir det nok uten el at jeg kutter det ned betraktligt.. 

Til neste gang :)




Ingen kommentarer: