onsdag 25. september 2013

For en dag..


Etter en ufattligt dårlig nattsøvn gikk turen til de sjette av åtte Mindfullness kursdager.
Vi får lære mye forskjellige avslappnings øvelser, enkelte lettere å få til en andre.
 Det er ingen mirakel kur som gjør at en plutselig blir frisk,selv om det virker som om enkelte virker tro at dette ska gjøre så jeg kan begynne å jobbe igjen.. Men det gir fine værktøy som man kan bruke i værdagen for å gjøre ting litt lettere.

Av og til så blir jeg litt forundra over hvordan folk tenker el om dem tenker..
Jeg hadde møte med legen og nav for et par uker siden der legen sa ifra klart å tydligt at det beste å mest realistiske i mitt tilfelle er å søke ufør.
Siden jeg har vært syk så lenge å det bare har blitt verre det siste året så er sannsynligheten minimal at jeg blir frisk så lenge det ikke finnes noen godkjent behandling. Etter litt samtaler frem og tilbake sa saksbehandlern at hun skulle legge frem saken for Nav sin lege senere samme uke, for en lettelse det var endelig ser dem at ting ikke funker.. Trodde jeg..
Idag kom kontrabeskjeden dem kommer ikke ta kontakt Nav legen før tidligest i Februar for da er jeg ferdig med fire ukers rehabliterings oppehåll.. Kan ikke annet en å føle at dette kom når jeg var alene for at dem vet at jeg sliter med å si ordentligt NEI og STOP..  
Så får bare smøre seg med tålmodighet igjen å håpe på det beste..

Til neste gang :)

Ingen kommentarer: