lørdag 26. oktober 2013

Vanskeligt!!

Siden jeg har tatt to tattooveringer i år så fant jeg ut etter å ha tenkt litt at jeg ikke ska ta flere i år, uten hellre vente til neste høst. Et valg som føles helt ok, så da får vi se om det blir det samme motivet som var planlagt nå el om jeg kommer på noe nytt ;)


Idag har jeg fått ordnet neglene mine litt, tror ikke jeg har hatt så korte negler på flere år men heldigvis så vokser den fort ut igjen..

Da har jeg klart fire netter uten sovemedisin, men denne gangen vær det mye vanskligere.
Jeg ligger minst fire timer før jeg sovner, å da blir det som oftest på sofan så det blir ikke den beste søvnen akkurat å det merker jeg på kroppen :(
 Men jeg er sta så dette ska jeg klare!!
Selv om det er lørdagskveld så sier jeg nå God Natt, for imorgen blir det kanskje et par timer på dansekonkuranse.

Til neste gang :)

1 kommentar:

Cecilie sa...

Har tenkt noen ganger at det er lenge siden jeg hadde sett noe nytt fra deg, så måtte bare innom og si du blir husket på. Ta godt vare på deg selv!