torsdag 12. mars 2009

Jada!!

Til tross for at jeg sovnet seit inatt var det bare å gå opp TIDLIGT idag, hadde lege time kl8
vilket er alltfor tidligt for en sånn som meg;)
Det kom ikke fram så veldi mye nytt uten var mer en oppsumering på va som skjedd siden sist, hvilket ikke er særligt mye annet en at formen blitt verre:((
Så var det påfyll av medisiner "bare" 5 ulike resept som skulle hentes ut.
Jeg begynner og skjønne at det ikke kan bli billigt å gå til lege å apotek for min del, men den dagen kommer vel forhåpentligvis ettervært..
Nei nå får jeg lov å be værgudene om og slutte å sende mere snø, vi har nok vil jo ha vår nå!!!

Nå har jeg i et par dager prøved å smelte intrykkene jeg fikk etter å ha møtt litt fam på pappas side å må si det føles bra,å håper vi får til å hålle kontakten ;)

Nå ska jeg slappe av litt før jeg ska prøve å få vasket litt klær og ta oppvasken..

Til neste gang;)

Ingen kommentarer: