onsdag 11. mars 2009

Hjemme igjen!





Da var jeg hjemme igjen etter en lang weekend i austevoll,bergen. Savnet folke allerede når jeg satte meg på toget:(
Det har vært en veldi spennende tur, jeg har skjønnt at kjellevold fam er ganske stor men oxå har jeg en ganske stor djupevåg fam oxå!
Jeg møtte jo Laila og barna hennes å noen barnebarn på søndag, det var kjempe koseligt.
Å på mandags kvelden møtte jeg enda litt fam anneli med fam, eve therese (mine tremenninger) og deres mamma evelyn, det syns jeg var veldi gøy å jeg ser fram emot å bli bedre kjent med dem.
Ellers så var dagen igår ganske tøff, jeg og mamma kom in med natt toget til oslo630 å det er ikke akkurat god søvn man får på toget heller, vi satt på buss terminalen og ventet på at mammas buss skulle gå til örebro 845, da tok jeg trikken mot ullevål å ukas kurs, å ja jeg liker å være ute i god tid men så god tid jeg hadde igår var i overkant selv for meg, satt å blommstret i 1,5t før kurset begynnte kl 11..
Avslappnings øvningene som vi lærer oss i pausene tok jeg igår sittende i frykt for og sovne men det hjalp ikke stort hållt på og sovne allikevell;))
Dagen sluttet med at jeg tok drosje hjem for jeg orket ikke tanken åreise med mass bagage når alle ska hjem fra jobb, vel hjemme var det senga som kallet på meg!!
Får se om jeg orker å skrive litt om kurset senere idag men uansett så kommer det!!

Renate mammas yngste søster med familien sin ;))

Til nesten gang;))

Ingen kommentarer: