søndag 8. mars 2009

Snart ska jeg hjem!

"morfar70 år sitter i bursdagsgaven fra barn barnebarn og oldebarn vi er 55st i tall"


Ja da begynner tiden på Storebø å gå mot sin slutt for denne gang, har kost meg masse hjemme hos renate og fam (ska se om jeg får bilde til neste gang)
Det har vært veldi hyggeligt!
Igår var det 70-års dagen til morfar, som ble feira med åpent hus hjemme hos dem.
Det ble en hel dag med et lite avbrekk for meg (når jeg dro hjem til renate for og sove litt)
Har møtt stortsett hele familien på mammas side tom noen av dem som bor i florø, men oxå folk som tydeligvis kjente meg men som jeg ikke har peiling hvem var ;))
Idag har jeg møtt min tante Laila og noen søskene barn (pappas side) det var kjempe gøy!!
Nå sitter vi hjemme hos renate å tante linda er på besøk,ska spise litt før det blir tidlig kvelden,
Imorgen ska vi møte enda litt familie i bergen før turen går tilbake til oslo igjen..

Til neste gang;))

Ingen kommentarer: