søndag 15. mars 2009

Tippeligan har startet!!

På torsdagen var det igjen tid for lege besøk hvilket jeg etter erfaring vet at det en dyr affære, jeg fikk påfylling av mine "mediciner" å oxå en ny type som ska hjelpe mot smertene i muskler å ledd så vi får jo se da om dem virker så langt har jeg bare begynnt å drømme noe veldi..
Natt til lørdag var det pån igjen febern å hals ont kom smygende,men den ga seg heldigvis ganske kjappt. å på kvelden fikk jeg besøk av lene så vi koste oss me litt go vin mens vi pratet å såg på svenske mgp finalen ikke akkurat imponert av vinner låta..

Denne helga startet tippeligan, det er jo koselig avslappning,gleder meg mest til å se morgendagens kamp mellom Brann å sandefjord ;)
Ska straks krype under dyna i håp om og ikke drømme så alltfor mye!!

Til neste gang ;))

Ingen kommentarer: