fredag 30. januar 2009

alternativ behandling vs helbredelse?!?!?

Jeg får høre ganske mye om ulike alternative behandlinger som kanskje kan hjelpe mot M.E det kan være ganske så slitsomt.
Om du ikke føler at du har lyst og prøve så kan man få spørsmålet "men vil du ikke bli frisk"
å selvfølgelig vil jeg det, men det er ganske mye og tenka på når det handler om "behandling"
1 Tror jeg på det? det er viktigt at man har en viss tro på det man prøver for at det ska virke
2 Føles det rett? det må føles rett, trykkt og stemme overens me va jeg tror på
3 Oddsa? mange av behandlingene har veldi variert tall av hvor mange som blir friske,hvem som ikke mærker noe somhelst og dem som blir MYE verre. er jeg villig til og ta chansen til at jeg faktis kan bli verre??
4 Ekonomi? mange av behanlingene er ofte Veldig dyre allt fra flere hundre til ti tusner av kroner
Jeg har ikke prøved noen form av alternativ behandling pga at noen av disse punktene ikke var til stede..

Helbredelse
Jadu det er et ganske stort begrep, og egentlig også en form for alternativ behandling.
Jeg er oppvokst me at man ber for de syke, men virker det??
Ikke godt og si, jeg vet ikke va jeg tror om det (lengre), du har dem som faktis blir friske etter forbønn og dem som ikke blir det.
Hvorfor er det sånn, for lite tro? el er det bare sånn det ska være?
Hadde jeg visst (el finner ut av det)svare så hadde jeg fortalt(ska jeg fortelle) deg det.


Til neste gang;)

Ingen kommentarer: