torsdag 3. oktober 2013

Ny Tattoo

Låg i sofan å såg på en tatoverings serie når jeg plutselig kom på at det ikke se så veldig lenge til det er min tur igjen :)
Det blir min tredje for i år, da jeg tok to stykker i sommer når jeg var hos mamma i Sverige.
Motivet og hvor jeg ska ha den er ferdig bestemt, men må finne litt mer ut av detaljene runt hvordan den ska bygges opp.
Er egentlig litt nysgjerrig på hvordan det kommer å gå, for jeg fikk forsterkninger av symtomer sist. Men jeg tenker at det håller ikke i seg så lenge så det er vært det :)
Foruten det å få en ny tatovering så får jeg jo også se mamma igjen å det er alltid like koseligt, går alltfor lenge mellom gangene.
Nå ska jeg ta kvelden å drømme om noen fine tatoveringer, god natt!!




Bilde fra Sveriges sjette største by örebro.  


Til neste gang :)

Ingen kommentarer: