mandag 17. januar 2011

Hvor er energien hen???

Ja du, det er tanker som ofte kommer opp hos mennesker som lider av bla M.E
Den er liksom bare bort å ikke å finne noe sted. Dette er både frustrerende og veldi leit, det er mye du bare må slutte med for du har virkelig ikke NOE ork..
(imotsettning til endel andre sykdomer så er ikke M.E noe som bør kureres med trening og aktivitet uten hvile og ro)
Det siste året har jeg gradvis blitt litt bedre selv om jeg har langt igen til et "normal" aktivt liv, Men for et år siden ble jeg dårlig så fort jeg overanstrengte meg, mens idag får jeg oftest et lite forvarsel av kroppen på at jeg MÅ ro ned tempo litt.
Denne forbedringen er enlig min mening takket være en allternativ behandling som kalles
BIONTOLOGI
(www.biontlogiklinikken.no)
Så selv om jeg vet at veien er lang å at jeg kommer å ha både bra og dårlige dager/perioder så er jeg fast bestemt på at EN dag ska jeg ha et liv fullt av liv å ikke bare et liv med eksistens..

Til neste gang ;)

Ingen kommentarer: