søndag 8. februar 2009

snøsnøsnø!!!!!

Ja må si vi virkelig har fått vinter i år, det er utroligt hvor mye snø det kan komme på en gang.
nyhetene har meldt at det har kommet ca 25 cm idag å ska fortsette imorgen;)
Vi har hatt snø i flere uker nå vi har nok en 60cm nå skulle jeg tippe..
All snøn gjør en gladere det er lyst å fint, å ikke bare grått å trist..
Jeg ska se om jeg kanskje tar meg en tur ut imorgen om formen tillater da ska jeg se å få tatt noen blider på det fine vinter landskapet som jeg har runt meg her ute på "landet" *S*

Ellers har vel dagen vært ganske grei våknet runt 12 å har tilbringet dagen på sofan.
Har jo hatt endel trøbbel med å få sove i det siste, men siden sove medicinen min er ganske sterk å man kan få trøbbel med og slutte med den har jeg hatt en pause på ca14dager, for det er jeg som ska ha kontrollen over den og ikke omvendt. Men nå har jeg i et par dager tatt vallarganen (en form for allergi medicin som man ska bli trøtt av) igjen å den virker litt iallafall;)
Men håper sovinga tar seg opp igjen om ikke alltfor lenge for det fører med seg så mye annet å ikke få sove:(

Til neste gang;)

Ingen kommentarer: