torsdag 1. januar 2009

2009

Nytårs fest 27/12-08
Japp da har vi sett klocka slått om og det er et nytt år 2009
Tiden går jammen me fort forbi oss det er nesten så man ikke klarer å følle med..
Når klocka nærmer seg 12 på nyttårs natta har jeg en tendens til o bli litt sentementalisk å tenker mye, både på godt og ont, jeg tenker på allt og ingenting hvordan fortiden har vært og framtiden kommer til og bli heldivis vet man ikke va framtiden har og by på for da hadde man vel takket for seg forlengst, men selv tunge stunder kommer man seg som oftest igjenom på en uforklarlig måte
å det sattser jeg på at det gjeller for dette året oxå for meg og dere, selv om jeg håper åg slippe alltfor mange nerturer.. Kanskje jeg kan slutte me tex sove medisin og smert stillende under dette året det hadde vært veldi deiligt å bare våkne en dag å være frisk uthvilt og fri fra smerter men enså lenge er vel det bare en drøm..


Til neste gang;)

Ingen kommentarer: