onsdag 31. desember 2008

Godt nytt år!!


Ja va ska jeg si, nå er snart 2008 over og kommer alderig mere tilbake.
Det har vært et år med både opp og ned turer, vet ikke om jeg ska si at året startet me ned el opp tur, Jeg fikk værtfall diagnosen M.E som er grunnen till all sykdom jeg har vært plaget me de siste årene, det føles jo bra og få diagnosen men er jo litt kjedeligt oxå..
Jeg var oxå endel syk i starten av året så i våres ble jeg helt sykemeldt fra jobben og det er jeg fortsatt..
Det er ganske påfrestnde ikke minst psykiskt og ikke føle at man kan gjøre va man har lyst til når man har lyst..
Har vært endel hos mamma dette året i örebro har vært deiligt og være der og slappe av..

2009;
Mitt håp og ønske er at jeg ska klare og begynne å jobbe igjen så bedre helse ligger vel høgst opp på lista, jeg ska i slutten på januar begynne på et mestrings kurs på ullevål for M.E pasienter dette gler jeg meg veldi til..
Nyttårs aften feirer jeg i Linköping sammen me Jennifer, vi ska ta det helt me ro sitte i joggebukkser å drikke "litt" vin har jo bare ca10l +cidr å øl så litt fart blir det nok..
Men jeg og jennifer er veldi g go på og kose oss sammen;)


Godt nytt år alle sammen ønsker dere allt godt for det nye året!

Til neste gang;)

Ingen kommentarer: