onsdag 8. oktober 2008

hei å velkomen;)

Hmm er jo ny på dette, men tenkte jeg skulle prøve meg iallafall..
Kommer nok skrive om hvordan live mitt er idag..
Litt bakgrunn;
Jeg er født i bergen 1983, 87 flyttet jeg og mamma til kungsängen utenfor Stockholm 93 gikk flyttelasse til uppsala å livets ord. Jeg er oppvåkst i en kristet hjem og gikk livets ords kristna skola fra 3-9 klasse og Katedralskolans barn og fritids program på gymnaset.
Sommeren 03 flyttet jeg fra uppsala til norge og gjerdrum,der begynnte jeg og jobbe i en barnehage der jeg fortsatt er ansatt men ikke i jobb.
Høsten 03 fikk jeg kyssesyken og var sykemeldt ut året, etter den sykdoms perioden kom jeg meg ikke til hekktene og januari 08 fikk jeg diagnosen M,E,
Idag jobber jeg me og lære og kjenne kroppens begrensninger og hålle oppe humøre.
Dette var litt kort om meg!

Til neste gang;)





 Jeg har plassert min blogg i Gjerdrumnorske bloggkart!

Ingen kommentarer: