fredag 1. januar 2010

2010....

Til tider kan jeg være ganske sentementalisk av meg (både på godt og ont)å det er bla når et nytt år er påvei,tenker endel over hvordan året som godt har vært possetivt som negativt, men det er ikke godt å si hva man vil ha ut av det nye året..
Man har jo A4 ønskene som tex: at alle nære og kjære har det godt,bra jobb som man trives i,god helse osv..
Men om man setter seg ned en stund å virkelig tenker etter, hva er målet/ønskene for 2010??
Selv har jeg flere ting som jeg har tenkt å jobbe med å finne ut av,noe nytt annet er ting jeg kanskje ikke klart el blitt ferdigt med i året som godt men føler at jeg vil fortsette med..

Men til å starte med ønsker jeg alle nære å kjære allt det bæste for 2010 ta vare på værandre å deg selv,å vær ikke redd for å vise at du bryr deg om noen et smil fra deg kan bety allt for en annen..

til neste gang;0))

Ingen kommentarer: