lørdag 26. september 2009

Ikke sann ikke...

Ordnet meg litt mat igår men etter å ha spist halvparten kom en helt jævlig smerte, en skulle tro at etter snart 1 mån med tannpine skulle man blitt vannt til det men nei da...
Det eneste som skjer er at man blir oppgitt, forbanna, å dritt lei, det er ikke noe man kan gjøre, en å fortsætte å tygge smærtestillende. Forhåpentligvis blir tannlegen klar med ene tanna neste gang så jeg kanskje kan få nyte mat igjen, men nå kan jeg iallefall spise varm grøt el kall yogurt...

Idag var jeg ute å gikk en liten tur på formiddagen, det var ganske deiligt var jo så fint vær.
På mandagen var det 1mån siden jeg stumpet røyken å på torsdagen var det 1måned siden jeg kutta nicotinen(plaster) Det føles ganske rart siden jeg startet ganske tidligt,å visse dager er absolutt værre en andre. Jeg har kost meg med litt vin etter slutten men har ikke vært igjenom den "store" drikke prøvelsen enda men det ska nok gå bra kanskje man blir en fest røyker isteden ;0)

Nå ska jeg ta oppvasken å kanskje ordne meg litt mat før det blir soffatid med et glas med vin!!

Til neste gang ;0)

Ingen kommentarer: