søndag 13. september 2009

Bursdag,Fin besøk og Ikea!!!

Ja da har man hatt bursdag i år oxå, Hadde en kjekk dag med masse meldinger fra venner og fam.
Ut på dagen gikk turen ner til ask for å møte bente som kom på besøk fra sv, vel hjemme koste vi oss med god mat å litt vin før Lill og ester kom en tur på kake.

På tirsdagen gikk turen til ikea der det var stor handling 3skap 1kommode 1bokhylle 1skrivebord og 2lamper +litt småting (bilder kommer) så det har vært nok med ikea bygging i det siste å nå er det bare å få ting på plass;0)
Vi var oxå en tur på fyllinga før det var tid og pakke bilen til bente igjen med ting som skulle hjem til mamma.. Torsdag morgen gikk turen mot sv å örebro for bente etter noen kjempe koselige dager..
Å på kvelden fikk jeg besøk av Lene og Even, Lene hadde baket bløtekake til meg som vi koste oss med ;0)

Snart ska jeg sove for imorgen er det jo både stortingsvalg å kirkevalg, å så må jeg innom tannlegen å bestille tid for har fått tilbake den forbaska tannpinen...

Imorgen har jeg vært 3uker uten røyk..

Til neste gang;0)

Ingen kommentarer: