mandag 30. mars 2009

En stund siden sist!!

Heia!
Ja nå var det en stund siden sist jeg var her inne.
Hadde en lykka "harrytur til sverige der det ble inkjøp av godis røyk vin å litt mat;))
Når vi kom hjem ble det mat og så sofan resten av kvelden, så deiligt;)
Søndagen var det sovmorgen og en film før fotball kamp på tv ble iallafall ikke noe tap for brann..

Uka som har godt nå Har vært ganske roligt har vært på ask å tatt litt sol vært hos "legen"(psp)
å fått beskjed at jeg må kontakte försäkrings kassan i sv pga at jeg har jobbet i sv så har jeg kanskje krav på penger der fra. Grua meg litt for enda et offentligt kontor men gikk heldivis ganske bra.

Ihelga har jeg hatt "lillesøster" ester hos meg, vi har slappet av å igår var det bare å bil me til OKS på møte;) fant ut at det faktis er andre møte dette året å vi er bare i slutten av mars ikke dårligt for og være meg;))..
Denne uka blir det nok litt mere sol å på onsdag ska jeg igjen til "legen"(psp)
Nå ska jeg få spist litt før jeg kryper under dyna igjen,for er ikke helt i slaget litt små feber og ont i hode, men det er smellen man får ta nå man anstrenger seg me å gå på møte, eller?
*S*

Til meste gang;)

Ingen kommentarer: