tirsdag 25. november 2008

Jehovas vitner!!I

Igår var jeg veldi sliten, jobber me å få snudd tilbake døgne så jeg sto opp "tidligt" åprøvede å ikke sove noe på dagen å det klarte jeg. kl 8 på kvelden gikk veien mot senga tok lit tid men sovnet allerede til runt ni men søvnen den skulle være kortvarig, 915 ringer det på døra Jehovas vitner som ikke hadde planer om å slute å ringe på før jeg åpnet en mindre fornøjd meg kom meg opp og takket bestemt men hyggelig nei til allt dem kom med å dro igjen døra, var nesten i drømmeland igjen å så ringer det en selger han tenkte heller ikke slutte før jeg svarte.. Da var det gjørt såjeg fikk ikke sove igjen siste gangen jeg så på kl var den passert 4:(
Jeg kan ikke skjønne at folk ringer verken på døra el tel etter kl 9 om man ikke vet at dem er våkne, spesielt når jeg har reservert meg mot tel sselgre....

Idag har jeg oxå vært oppe "tidligt" forhåpentligvis på årets siste legebesøk å fyllt opp medicin skape for et par uker framover.
Ska snart legge meg for kvelden må hvile meg så jeg er klar for julebord me jobben på lørdag;)

Til neste gang;)

Ingen kommentarer: